loading...
رو به سوی خدا...
پست ثابت


خداي متعال به حضرت داوود فرمود :


اي داوود اگر روي گردانان از من چگونگي انتظارم برايآنان ، مدارايم با آنان و اشتياق


مرا به ترك معصيت هايشان مي دانستند بدون شك از شوق آمدن به سوي من


مي مردند و بند بند وجودشان از محبت من از هم مي گسست


آخرین ارسال های انجمن
الف.نظری مقدم بازدید : 569 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

احادیث قدسی:



قال الله عزّوجلّ:


1-تندي نكن با كسي كه تو را بر او مسلط كردند تا با تو تندي نكنم.


2-در نهان و نيز هنگام شادماني به ياد من باش تا در غفلت‌ها به يادت باشم


اي آدم! آن‌چه بين من و توست: از تو دعا و از من اجابت.


3-اي فرزند آدم! خودت را محو بندگي من كن تا دلت را پر از بي‌نيازي كنم


4-شكر، نعمت‌ها را افزون و از ديگران بي‌نياز مي‌كند.


5-آن‌گاه كه در برابر من به نماز مي‌ايستي، شتاب نكن.


6-هر‌كه مرا ياد كند همدمش مي‌شوم.


7-هر‌كه بنده‌ي مؤمن مرا بيازارد، بايد با من اعلام جنگ كند


8-اي آدم! هركدام از فرزندان تو قصد انجام كار نيكي كند، اگر انجام ندهد يك كار نيك

و اگر انجام دهد، ده برابر نوشته خواهد شد.


9-اي موسي! آرزوهاي بسياري براي دنيا نداشته باش، زيرا دلت را سخت مي‌كند

و كسي كه دلش سخت باشد از من دور مي‌شود.


10-برادرت علي را بشارت ده، كه من دوست‌دار او را عذاب نمي‌كنم و به دشمن او رحم نمي‌كنم.


11-چنان‌كه هيچ درختي بدون ميوه كامل نيست، ايمان نيز بدون كنار‌گذاشتن كارهاي حرام كامل نمي‌شود


12-بنده‌ام با چيزي بهتر از واجبات به من نزديك نمي‌شود. و با نافله(كارهاي مستحبي) به من نزديك مي‌شود تا اينكه دوستش بدارم. آن‌گاه كه دوستش بدارم، من گوش او خواهم شد كه با آن مي‌شنود و ديده‌ي او كه با آن مي‌بيند و زبان او كه با آن سخن مي‌گويد و دست او كه قدرت‌نمايي مي‌كند. اگر دعايم كند اجابتش مي‌كنم و اگر از من بخواهد به او مي‌دهم.


13-واي بر كساني كه با فريب، دين را به دنيا مي‌فروشند


14-هر‌كه ولي مرا بيازارد به جنگ من برخاسته است



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن در تاریخ 1348/10/11 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مطالب خوبی داری اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن
ممنون می شم یه سری هم به وبلاگ ما هم بزنید و نظرات سازنده خود را به ما ارسال کنید
در پناه امام زمان

این نظر توسط مروارید در تاریخ 1348/10/11 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
وبلاگ خیلی باحالی داری
مطالبش خیلی زیباست
دوست من تا حالا سایت پارس کلاب رفتی ؟
اگه نرفتی حتما یه سر برو http://www.parsclub.net
کلی مطالب مختلف توش هست که دوستان ارسال کردن
می تونی کلی رفیق پیدا کنی و باهاشون دوست بشی من رو که خیلی از تنهایی در آورده
تازه می تونی خودت هم هرچقدر که دوست داری پست ارسال کنی و به پست های دیگران لایک بدی
تو پارس کلاب منتظرتیم اگه بیای خوشحالمون می کنی : http://www.parsclub.net


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت مفید و موثر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 2,041
  • بازدید کلی : 41,715
  • کدهای اختصاصی
    کد صلوات شمار برای وبلاگ
    گالری تصاویر